هل جربت عقاب المد على القدمين؟

قصص منقولة

القصص الآتية منقولة ومعظمها من منتدى الفلكة العربي المعطل حاليا، وللأسف لما نقلتها على جهازي مانقلتش اسم اللي كتبها، نظرا لأني نقلتها لغرض شخصي مش لغرض النشر.. يا ريت اي صاحب قصة منهم لو اتعرف على قصته يدخل يعرّف نفسه 
 -1-
انا قصتى مع الفلكه فى اربع تجارب
الاولى كانت بمدرستى الابتدائيه وكانت اول مره اتعرف عليه واجرب المد على رجلى فى تالته ابتدائى وكانت بسبب تسميع جدول الضرب وكانت المدرسه كالعاده الى مش حافظ بيتمد بدون اى نقاش لان جرت العاده على كده وكنت اول مره اخرج بره على السيوره مع الى هيتمدو وكنت حاسس بشعور غريب انى زاى انضرب واتمد المهم خلصت تسميع وجه وقت تنفيذ العقاب المعتاد وكانت بتمد على الكرسى بس بوضع غريب شويع انك بترفع رجليك على ظهر الكرسى وانت قاعد بالعكس وكان فى الغالب من خمس لست عصيان ساعته كانت حاسس بالم جامد وخصوصا وانا بالبس الجزمه وكنت لابس الشراب
كانت بتمد بالشراب والغريب فى الامر انى كنت مستغرب منظر الفصل لانى كنت اول مره اتمد ورجلى تتعرف على طعم المد على الرجلين طبعا كل الناس الى اتمدت عرفه ان المد ليه وجع خاص بيكون بزنه فى الرجل وجربت نفس العلقه بعد كده يشهر من نفس المدرسه وبنفسس السبب هى كانت بتسمع كل اسبوع وكان المد بيكون للولاد بس البنات كانو بيضربو على ايدهم 10 عصيان انا كنت فاكر ان هو ده المد لاكن لما طلعت من المدرسه الايتدائى وفى اجازة سنه سته خدت علقه على رجلى اتمديت فيه من شيخ فى الجامع كنت فى القريه مسقط راس والدى ورحت الجامع علشان الحفظ فى الصيف وانا كنت بحفظ بس اليوم ده كنت قبليه سهران مع ابن عمى وانا قلت ان من الممكن انه ياسمحنى المهم كان معروف ولاد وبنات الى مش بيسمع بيقف مكانه لحد ما يخلص تسميع بعد نروح نقف عند الحيطه الى مقابله لينا وكان واحد واحد يتمد المهم جه الدور عليه قعدت على الارض وتمد رجليك وضمهم وهو كان يدوس برجليه على قصبه رجلك وضع عجيب جدا وكان يستنى لما رجليك تتعدل بعد كل عصايا ويديك التانيه المهم مش هطول عليكم جه الدور عليه قعدت فى الوضع ومش قادر اقولك كنت حاسس بخجل اد ايه بس الى هون عليه ان فى بنات اتمدت بعدى المهم بدات العصيان وكان بيمد بخرزانه بلاستك وكان مد مد لان العصايا فى الوضع ده بتنزل فى نص الرجل وكان بقيت العصايا على الرجل التانيه المهم قمت من المد على الرجلى بعرج بعد عشر عصيان وبعيط لان كان بيمد عشر عصيان بضمير اما بقى بالنسبه للمره الرابعه دى كانت فى الطابور المدرسه فى تانيه اعدادى
تمت
-2- 
فلكه جديده ولكنها ليس لى كنت فى زياره عند احد اصدقائى وانا فى اعدادى وله اخته التى تكبرنا بسنه فى المدرسه وكان الحديث عن مدرس العربى وقلت لها ان بيمد الاولاد على رجليهم فى المدرسه فقالت لى الاولاد بس مش البنات فقلت لها يمكن بس اعتقد انه مش هتفرق معه لو فى البيت فى الدرس وكنت ان واخوها وهى بناخد عنده درس بس احنا مع بعض وهى لوحديها لانها اكبر منا بسنه وعدى على الموضوع حوالى شهر وقال لنا الاستاذ ان الحصه الجايه احنا واخت صديقى هنكون معا لان هيعملنا امتحان وهو بيشرحلها الدرس

وجاء الميعاد وكان الدرس عند صديقى فى البيت واعطى لنا المدرس الاسئله نحلها وبدا مع الدرس وسأها عن الواجب فقالت له انها نسيت تعمله فطلب من اخوها عصا فخرج صديقى من الحجره ورجع معه خرازنه غالبا كانوا بيتعاقبو بيها فى البيت وكانت البنت تخيل انه سوف يضربها على ايدها وانا واخوها نحل الاسئله
وقال لها همدك يلا اخلعي الشبشب ده واعقدى على الكرسى فبدات البنت فى البكاء وانا انتظر ان ارى البنت وهى بتتمد ودخلت ام صديقى على صوت البكاء وسالت فرد المدرس انها لم تعمل الواجب وعايز يمدها فقالت الام ايه المشكله تتمد وصرخت فى البنت روحى البسى بنطلون تعالى علشان تتمدى بسرعه وخرجت البنت ورجعت وانا واخيها فى الحجره ودخلت وهى لابسه بنطلون وقال لها المدرس يلا اقعدى على الكرسى ومدي رجلك على التربيزه فصرخت فيها الام يلا علشان تحرمى وخلعت البنت الشبشب ومدت رجلها وقال لها الاستاد لو حركتى رجلك هربط رجلك بحبل وبدا الاستاد 11111 والبنت اةةةةةةةةةةةةةة 222222222222 والبنت حرمت اخر مره 333333 فحركت البنت رجلها ونرلتها من على التربيزه فراحت الام مسكه رجلا ومدتها وهر فعها لفوق والبنت على الكرسى ومدها الاستاد 20 عصايه وظلت باقى الحصه تفرك فى رجلها
تمت
-3-
حكايه جديده من الحكايات مع الفلكه
كانت هناك مدرسه رياضه فى اعدادى اسمها مس سلوى وكان معروف انها شديده جدا وتسخدم اسلوب المد على الارجل فى المدرسه وكذلك فى منزلها فى الدروس الخاصه وكانت صديقه امى
وطلبت منها امى ان تعطى لى درس خاص فى الرياضه وكان الكلام امامى فقالت لها مس سلوى بس لو ما ذاكرش همده هو حر فردت امى اعملى فى اى حاجه المهم ان يذاكر فعرفت ان سوف ارى ايام سوداء فى هدا الدرس

وخدت مواعيد الدرس من مس سلوى وكانت وسط مجموعه من 5 ... 3 اولاد 2 بنات ومع اول حصه اعطت مس سلوى الحصه الاولى وفى اخرها قالت اخر كل شهر فى امتحان فى الدرس كمان مش فى المدرسه بس ويا ويل كل من يجب اقل من 70 من 100 انتوا عارفين همد
ومع اتمحان اول شهر فى الدرس اعطت مس سلوى كل واحد منا اسئله مختلفه وانا ماكنتش مداكر كويس وبعد ما مس سلوى صححت الورق وحصلت انا وواحده بنت على اقل من 70 من 100
فقالت يوم اسود عليكوا هتتمدوا ( انا كنت اتمديت من امى قبل كده بس دى اول مره اتمد امام اصحابى ) قالت لى انت الاول يلا اخلع الجزمه والشراب وخرجت ورجعت جابت خرازنه كبيره طولها حوالى متر ومسكها حواى 30سم وقالت لسه ما خلعتش الجزمه اخلع بسرعه والا انت حره همدك بكره فى الطابور الصيح وفعلا خلعت الجزمه وقلت لها بلاش الشراب قالت لى اخلع بسرعه وخلعت وقلت لى اقعد على الارض وارفع رجلك وفعلا فعلت فقالت لولد معنا امسك رجله واعى يفلت منك همدك معاه ومسك الولد رجلى وهى مرفوعه لفوق وقالت هتكمل الدرجات عصى على رجليا ورايت الخرزانه نازله على رجلى 1111 فقلت اةةةةةةةةة فقالت لى لسه بدرى ومدتنى 35 عصايه وترك الولد رجلى وكانت زى النار فقالت لى المره الجايه هتتمد بالفلكه
وذهبت للبنت التى كانت المفروض تتمد معى وقالت لها يلا انت كمان اخلعي بسرعه فقالت لها اخر مره فقالت لها انت حره هتخلعى ولا بكره فى المدرسه وفعلا خلعت البنت وقالت لها اقعدي على الكرسى ده وجابت كرسى اخر وقالت لها يلا مدي رجلك على الكرسى ده يسرعه (ورغم النار التى كانت فى رجلى اول ما النت مدت رجلها بصيت عليها لانها كانت حلوه جدا)وكانت رجلها حره لااحد يمسكها ولا يرفعها حتى لا يظهر شى من البنت مدتها المس 37 عصايه حتى اصبحت البنت لون رجلها احمر من الضرب ثم قالت لها قومى المره الجايه الفلكه برضه وبعد كده كملت الحصه وقالت فى اخر الحصه كل شهر كده لحد ما كل واحد فيكوا يذاكر
تمت

-4-
هذه فلكة اخري اخذتها من مستر الرياضة
في احدي الحصص احضر المستر معه احد طلبة الدبلوم الي منزلي لأخذ هذه الحصة معي حيث كانت الحصة اختبار وكان هذا بعد اخذ رايي فوافقت المهم اخذنا الأمتحان ورسبنا احنا الأثنيين فيه فنظر الينا المستر نظرة صاخبة واذ به يقول لنا انتم الأثنين حتمدو بعض والعصايا الضعيفة بعشرة مني ليكم انتم الثنين فقال للطالب الذي معي اخلع الجزمة ومد رجلك علي حرف الكرسي الفوتيه وبصراحة انا كنت فرحانة قوي لأني حمد حد وصدقوني رجل هذا الطالب كانت زي رجل البنات وامسكت العصا وضربت اول عصا وكانت ضعيفة شوية لأن المستر نظر لي وقال لي حتضربي كويس ولا اقعدك جنبه واعطيكم علقة كويسة فتشجعت وضربت جامد فعلا 10عصي ووش الطالب بقي الوان طبعا من الأحراج والعصي الجامدة وفعلا لم يحرك رجليه نهائي وجه علي الدور وكنت طبعا فرحانة اني مديته ولكن امسكني الخجل والكسوف وانا بقعد وارفع رجلي علشان اتمد منه وهو كمان وشه راح الوان ازاي يمد بنت كبيرة ورجليها كبيرة وده لاحظته في اول وثاني عصايا ورا بعض ضعاف جدا واذ بالمستر يقوم وينظر اليه بغضب وشخطه كبيرة
مد كويس لان دلوقتي مش راح يحصل كويس وقسما اجيب اللي في البيت يتفرجوا عليكم انتم الأثنيين عاوز اسمع صوت العصايا فاهم واذ به يضرب عصا المتني جدا وتتوالي 10 عصي وانا بقول اه اه اه اه مكتومة علشان اللي البيت مايسمعوش حاجة واخذ بعض الدقائق حتي اضع رجلي علي الأرض وبقدر ماكنت فرحانة لأني مديت حد بقر ما خجلت من نفسي ان ولد مدني علي رجلي زوالي لقاء جديد بعلقة جديدة وسأحاول ارسال صور المد بتاعتي وبتاعة هذا الطالب علي المنتدي وكان اسم الطالب ناجي
تمت

-5-
القصة دي بالذات مش منقولة من منتدى الفلكة،
دي منقولة من منتدى عادي جدا كتبتها بنت وهي بتحكي عن طريقة عقابها هي وزمايلها ايام المدرسة 
 
انا بقه كنت من البنات الشاطرين و الحمد لله عمرى ما اتضربت و الحمد لله مع انى كنت دايما اخاف من الضرب و اعمل الواجب و اكتب الدرس عشرين مرة لما ماما تقولى ريحى نفسك اقولها احسن اتضرب كانت مره حرارتى اربعين و مش شايفه قدامى بس المدرسه قالت لازم تكتبوا الدرس 20 مرة فماما كلمتها تستأذنها ترحمنى علشان عيانه الست قالت لها انا مش باقول الكلام ده لبنتك بنتك شاطرة الكلام ده للخايبين بس ....
كان فيه مدرس مشهور قوى فى المنيل اسمه الأستاذ شعلان ده كان تخصص ابتدائيه و كان له شقه للدروس الخصوصيه و فيها صاله كبيره جدا تاخد عشرين تلميذ تقريبا و كنا و احنا خارجين نخرج اتنين اتنين و بين كل اتنين 10 دقايق زى فيلم فى بيتنا رجل كده .....و كان الصراحه مرعب بس لما يحب يهزر يضحكنا كلنا انا كنت باحبه جدا و هو كان دايما يدللنى فى الدرس علشان شاطرة و كان التلاميذ الخايبين يمدهم بنات وولاد و اول شروط الدرس ان البنات تلبس بنطلونات علشان لما تتمد
وكانت له طريقه فى المد انه يقعد الولد او البنت على الأرض قدامنا كلنا و يخليه يفرد رجله و يجيب كرسى طويل اللى من غير مسند و له قعده مدوره و يحطه على رجل اللى بينضرب و يقعد على الكرسى و هاتك ياضرب و بعد ما يمدهم ما يسيبهومش الا لما يضحكوا تانى ......و المهم الأهالى كانت راضيه و مبسوطه لدرجه شفت اب من اللى ابنه بينضرب كل يوم بيترجى الأستاذ شعلان علشان ياخد ابنه فى مجموعه كمان زائد اللى هو فيها ......
على العكس بقه افتكرت ابن خالى فى المدرسه الأعدادى كان هو و اصحابه شياطين لدرجه ان مدرس العربى لما مالقاش حل معاهم وقف فوق الكرسى و هو حايعيط و قالهم و الله لو ماسكتوا لأكون رامى نفسى من الشباك و جايبلكم مصيبه 

تمت

-6-
مداخلة اخرى على احد المنتديات عن الاستاذ شعلان اللي بيمد البنين والبنات


كانت المدرسة الابتدائى فى قريتنا عبارة عن اصلاح و تهذيب و تعذيب (بجد يعنى مش تهريج) ولم يتغير الحال كثيرا فى المدرسة الاعدادية و افتكرنا ان الثانوى حيكون خلاص بقه كبرنا و بقينا آنسات محترمات و لكن هيهات
قضيت سنة خامسة و سادسة ابتدائى فى المنيل بالقاهرة عند خالتى لظروف عائلية ..... اول لما رحت القاهرة كنت فتاة ريفية نازلة على البندر بالرغم ان الواحد يعنى مش جاى من ورا الجاموسة و كانت طبعا لهجتى الدمياطى سبب فى تريقة العديد من العيال الولاد للصبح عليا .... 


..... وخدت درس عند مدرس مشهور قوى فى المنيل اسمه محمد شعلان كان بيدى دروس فى العربى وكان يتهيألى اول واحد يعمل مركز دروساصل كان عنده شقة فاضية بناخد في الصالة درسخالتى قررت انى و بناتها التؤام (بنات خالتىلازم ناخد درس عربى عنده عشان احنا خيبة و الحقيقة انا طول عمرى فعلا خيبة فى العربى و اشياء اخرى(حاجات بسيطة زى الحساب و العلوم). اول درس بعد لما لبسنا و نازلين خالتى قالتلنا: "البسوا بنطلون تحت الجيبة" . بنت خالتى ببراءة الاطفال سألتها: "ليه يا ماما?" طبعا طفلة مخربشة زى قضت نص حياتها بين كتاب القرية و مدارسها و تعلمت على يد ابلة نرجس سن الفيل و ابلة اقبال الدوكش و ابلة فوزية ابو موتة واستاذ عاشور مش لاقية له اسم مناسب يعبر عن حنيتهفاهمة ان لبس البنطلون فى الدرس او المدرسة للبنات معناه ان فيه مد على الرجلين و يمكن فلكة كمانردت خالتى بمنتهى الحنية. "عشان لو مشدتوش حيلكم الاستاذ شعلان معندوش غير المد و انا حاكمل عليكم."

و قد كان ..... معداش درس الا و كان الاستاذ شعلان بيعبر عن استياءه من مستوى حفظ النصوص و اداء الواجب و درجاتى بامتحانات المراجعة بالمد بخرزانة سويسى على رجليا لحد لما يورموا واستمر مسلسل المد على رجليا كل حصة حتى نهاية السنة بس مش لوحدى وكانت بنات تانية بتتمد معايا (الواحد برضه يلاقى حد يونسه



..احنا مكناش نعرف حاجة غير المد على الرجلين.... البنت زى الولد ماهيش كمالة عدد ....استاذ شعلان الاصلى كان عنده كرسى اللى قعدته مدورة يخلي الواحدة مننا تقعد على الارض من سكات و تقلع الجزمة و الشراب و تمد رجليها و يحط الكرسى عليهم و هو يقعد عليه و ادى اديللو على رجلينا و يا ويلك يا سواد ليلك لو حاولتى تفلفصى .... كانت رجليا بتبقى ملهلبة لحد الدرس اللى بعديه و راجعة البيت اترنح و على طراطيف صوابعى ومش قادرة ادوس على الارض .... عشان خالتى تفهم انى اتمديت و تستلمنى هى كمان تسميع و تأنيب و نكمل فاصل الكتاب. ... بس جه بفايدة .... جبت ٨٥ فى العربى و انا فى المرحلة السابقة لاستاذ شعلان كان النجاح على الحركرك ...



-7-

القصه دى حصلتلى وانا فى 3 اعدادى فى اواخر السنه كان فيه مراجعات اخر السنه كنت باخد درس جبر وهندسه عند استاذ والاستاذ ده كان بيمد لكن الحكايه مش عنه فى اخر السنه كان معايا زمايل فى الدرس فواحد قاللى تعالى نروح مراجعة اخر السنه عند ابله (عطيات) انا من داخلى كنت رافض لكن هو قاللى دى ممتازه بس عيبها انها بتمد كتير وفى اخر السنه الفلكه بتطلع وميفرقش عندها ولد من بنت ؛ وهو ده الدافع اللى خلانى اروح بدون تفكير المهم اتفقنا على الميعاد ورحت معاه طلعنا بيت واحنا على السلم قاللى دى شقة ابله عطيات بس الدروس بناخدها فوق طلعنا مع بعض ودخلنا الشقه كانت على المحاره لكن فى اوضه متوضبه كنا بناخد فيها الدرس ؛ دخلت لقيت ولاد وبنات وعاملين دوشه عادى يعنى قعدت على دكه لأن النظام كان دكك (كنبه خشب طويله) المهم لقيت العيال سكتوا فجأه عرفت ان الابله وصلت لقيتها طولها عادى معقول بيضاء وشها مدور لابسه عباية بيت وشبشب جلد حريمى اسود ؛ رغم انى كنت فاكرها بنظاره وسمرا ورفيعه فعلا علشان عطيات ؛ المهم دخلنا فى الدروس عادى والمراجعات واللى كان بيتأخر فى الدرس ينضرب على ايده عصايتين وانا انضربتهم مره ؛ المهم فى اول حصه دى بدأت الشرح وبعدين دخلت علينا ابله صغيره طويله قمحيه الى حد ما جميله بالنسبه لنا كعيال لابسه بنطلون جينز وكوتشى وصدرها صغير وطاقيه حريمى على راسها ودخلت كلمت الابله فى ودنها ؛ قلت عادى ابله بتكلم ابله ؛ لقيت ابله عطيات بتقولها مليش دعوه زيك زى غيرك افتحى ايدك واعطيتها عصايتين ؛ وانا مسيبتش زميلى طبعا عرفت منه انها اسمها شيرين دخلت المدرسه متأخره سنه وسقطت سنتين وفعلا حسيتها كبيره وبصراحه كانت خايبه جدا ومعرفش عنها حاجه بعد كده الله يصلح حالها ؛ وكل مره كانت لازم تنضرب العصايتين وعرفت انها بتاخد دروس فى كل المواد وبتتأخر فى الدروس ؛ المهم انا كنت واثق انى هشوفها بتتمد لأى سبب وبدأت امتحانات ابله عطيات ؛ الامتحان كان 30 درجه اللى اقل من 25 ينضرب على ايده لغاية 30 واللى اقل من 20 يتمد الى 30 واللى اقل من عشره يتمد الى 30 بالضعف ؛ وبرضه مشفتش الفلكه كانت بتمد على الكرسى ورجليهم على الدكه ؛ صاحبتنا بقى كانت بتنضرب على ايديها فى الامتحانات دايما غر العصايتين اللى فى الاول وانا كنت بنضرب كمان لكن متمدتش ؛ كنت بخاف ؛ وجه اليوم الموعود بعد ما الامتحان اتصحح انا يومها جبت درجه كويسه ومنضربتش خالص لكن صاحبتنا جابت اقل من 20 وفوق 10 انا بجد حسيت بنشوة النصر هشوف شيرين بتتمد ؛ الابله كانت بتضرب على الايد بعصايه مربعه 50 سم وكانت بتمد بعصايه برضه طويله ومدوره ؛ ابله عطيات ضربت العيال ومدت الباقى وسابت شيرين للأخر ؛ قالتلها انا عارفه انك هتتعبينى ؛ شيرين اتوسلت ليها كتير لكن مفيش فايده ابله عطيات قالتلها اقعدى واقلعى الجزمة وفعلا استسلمت شيرين ؛ لما شيرين قعدت حسيت انها قعدت على قلبى كان فعلا هيطلع ؛ قمت انا من مكانى علشان اشوف وفعلا قعدت شيرين وبدأت تقلع الجزمه .............
بعد ما شيرين اتفرض عليها انها هتتمد خلاص ومفيش فرار من العقاب ده والابله مستجابتش لدموعها خالص استسلمت شيرين وقعدت على الكرسى  ؛ كانت عامله ذيل حصان فى شعرها ولابسه بادى ابيض وعليه بلوزه طويله الى اعلى الركبه بشويه (اعذرونى معرفش اسم لبس البنات) اظن اسمه تونيك كان لونه بيج وبنطلون جينز حريمى ضيق لونه ازرق وجزمه بوت لونها ازرق كان البنطلون جواها (انا فاكر والله المنظر فى عقلى) المهم ؛ نزلت شيرين ايدها علشان تفتح ابزيم البوت وبعدها السوسته لكن ببطء شديد ؛ ابله عطيات سابتها وخرجت دخلت اوضه جنبنا رجعت بعد ثوانى ومعاها كاوتش عجله داخلى قديم ؛ شيرين شافته فقالت للابله بلاش والله يا ابله خلى اى حد يمسكنى وخلاص بلاش الجلده ؛ ردت الابله انتى لسه مقلعتيش الجزمه خلصى علشان ميزيدوش ؛ شيرين بتدمع وبدأت تقلع الجزمه ؛ وقتها قفلت الابله الباب علشان المجموعه اللى بعدنا كانوا وصلوا احنا كنا قبل الاخيره يعنى كنا بقينا بليل ؛ خرجت شيرين رجليها من الجزمه ومددت رجليها على الدكه - شيرين كانت لابسه شراب روز ورجليها من تحت كان عليها خطوط سودا تحت الصوابع وعلى الكعب وخفيف فى بطن الرجل - ثوانى وانا والله حسيت انى هيغمى عليا ؛ طبعا انتم بتقولوا هيغمى عليا من المنظر الجميل ده ؛لاء انا كان هيغمى عليا من ريحة الشراب الفظيعه اللى اتكتمت فى الاوضه والسواد ده كان هو العرق الموجود من مشاويرها طول النهار اللى سبب عفن فى رجليها لكن اللى خلانى اصمد انى عايز انول مرادى واشوفها بتتمد ؛ فى حركه سريعه انا لغاية دلوقتى معرفش عملتها ازاى ابله عطيات كانت ربطت رجلين شيرين وخليتها هى والدكه كقطعه واحده وجابت زميلتها تمسك ذراعيها للخلف ؛ ابله عطيات قلتلكم بتمد بعصايه مدوره وطويله بالظبط شبه عصاية البلياردو القصيره ؛ رفعت الابله العصايه لقيت الدم هرب من وش شيرين ولسعتها الابله اول عصايه ؛ شيرين اصدرت صوت ااااااه بس كان بناتى وضعيف شويه ؛ واخدت التانيه والتالته لقيتها بدأت تتحرك وتهتز اهتزازات عنيفه وبدأت تصوت والبنت اللى مسكاها معدتش قادره عليها ؛ كل شويه كانت شيرين بتمدد مشط رجليها على اساس ان الابله تستنى عليها لكن الابله مكانتش بترحمها وكانت بتضربها على مشط رجليها من فوق وتقوللها خدى بالك ان كل ده مش محسوب ؛ دموع شيرين مع صوت المد على رجليها مع ريحة شرابها عملولى حالة هبوط ومكنتش عايز حاجه اكتر من كده ؛ وفعلا كانت علقه مظنش انها تنساها ؛ وشفت العيال بتوع المجموعه اللى بعدنا لازقين على زجاج الباب وبيحاولوا يتلصصوا وسمعتهم بيقولوا دى شيرين بتتمد وهى اللى بتصوت كده ؛ الابله خلصت خلاص وفكت رجلين شيرين المعفنه ؛ مسكت شيرين رجليها ودخلتها جوه الجزمه بالراحه شكلها مكانتش مستحمله فعلا ؛ الابله قالت ياللا روحوا كلنا خرجنا من جنب شيرين لأن المد بيكون جنب الباب ؛ شيرين كانت قاعده وظهر الكرسى جنبها علشان تفتح طريق للخروج لأنها كانت ممدده رجليها جوه الجزمه على الارض وسانده على كعب جزمتها ورافعه مشط رجلها ونايمه على ذراعها وبتعيط وصاحبتها بتحسس على شعرها (والله مانا فاكر صاحبتها دى اساسا) ؛ خرجنا كلنا ولقيت كل حوار المجموعه اللى بعدنا (هى شيرين اتمدت ليه وكام عصايه واتربطت فلكه ولا لاء) واصبح الموضوع طريق للاشاعات وكأن شيرين دى اول واحده تتمد (بس فعلا دى اول واخر بنت اشوفها تتمد وهى بالغه و صدرها بارز) بعدها خرجت انا وصاحبى وشيرين استنت شويه لأن الابله كانت بتتكلم معاها شويه ؛  شوفتها وهى نازله مكانتش عارفه تمشى وكانت راكنه على كتف صاحبتها وشافتنى وانا بنظر ليها ؛ رحت الحصه اللى بعدها لقيتها حكت للابله ؛ الابله ندهتلى وقالتلى انت مروحتش المره اللى فاتت ليه بسرعه وكنت بتعمل ايه ؛ حاكم شيرين دى كبيره وانت مينفعش انك تهزر معاها او تتريق عليها ؛ قولتلها انا اسف يا ابله ؛ قالتلى طيب اقعد هنا واقلع الجزمه (والله ساعتها انا كنت هعمل على نفسى) قلتلها لا والله يا ابله اسف والله مكنت اقصد حاجه ؛ قالتلى اعتذر لزميلتك قلت (اسف يا شيرين) وانضربت عصايتين ودخلت امتحنت وانضربنا انا وشيرين على الدرجات.............

هناك 120 تعليقًا:

  1. على فكره فى القصه رقم 2 ورقم 3 كنت انا الى كتبهم فى منتدى الفلكه
    رقم 2 كان اسمها فلكه لاخت صديقى
    رقم 3 كان اسمها فلكه مس سلوى

    ردحذف
  2. طيب ما تقول اسمك او الاسم المستعار اللي تحب القصة تنزل بيه وانا انشره مع القصتين!

    ردحذف
  3. الله يشفيكم من المرض النفسي اللي
    انتم فيه

    ردحذف
  4. نفسي اكل فلقة مين عنده استعداد يرفعني لاني ولا عمري انرفعت

    ردحذف
  5. الشعب المصري و الشعب السوري اغلبه مريض نفسي
    ههههههههههههههههههه
    اول مره اشوف احد يحس بشهوه جنسية على ارجل وشراريب ههههههههههههههههههه
    شىء يضحك

    ردحذف
  6. ياللى نفسك تاكل فلكة دى مؤلمة جدا صدقنى عن تجربة انا اتمديت على رجليا 20 خرزانة وكانت اول واخر مرة بعدها توبت وبقيت اذاكر كويس ده عقاب قاسى مش دلع ولو اكلت فلكةهتكره نفسك من شدة الالم والاهانة

    ردحذف
  7. كنت فى تانية اعدادى وكان فصلنا مشاغب راح المدير زعق للمدرس لانه اتأخر على حصتنا راح المدرس حلف انه هيعملنا امتحان والى هيجيب اقل من 45 من 50 هيتمد على رجليه بتكملة الدرجةونده اسمى وكنت جايب 40 قالى اخلع الجزمة والشراب واقعد عالديسك وارفع رجليك لو حركتهم هعيد من الاول يلا بسرعة اترجيته قالى هتخلع الجزمة ولا انزل امدك فى حوش المدرسةانا خوفت ورفضت اخلع الجزمة كنت فاكره تهديد بعد مامد زمايلى نزلنى معاه تحت الحوش ولقيته بيقول للفراش تعالى اخلعله الجزمة والشراب وعلقه من رجليه عشان هيتمد انا كنت فى حالة ذهول قولتله يااستاذ خلاص والنبى طيب نطلع الفصل فوق قالى خلاص ايه ده انت هتتمد ضعف اللى كنت هتتمده فوق عشان تسمع الكلام ولقيت الفراش بيزقنى على الارض وبيخلعلى الجزمة والشراب وعلقنى من رجليا زى ماقاله المدرس وانا اعيط ويقولى اسكت بدل مزود الضرب وضربنى 50 خرزانة على رجليا فى الحوش وخلى الفراش يفكنى ونزلت وقومت بالعافية قاللى عشان تبقى تسمع الكلام وكانت اول واخر مرة اتمد على رجليا

    ردحذف
  8. بالرغم من انها مرات معدودة تلك اللى اتمديت فيها على رجلي الا ان اكثرها
    اثرا فى الذاكرة هى ما سأرويها
    تكمن مشكلتى فى ان والدتى مدرسة فهى مدرسة خارج المنزل و ايضا داخله و
    طبعا لا احتاج الى وصف ما كان يحدث اخر الشهر عندما تاتى الشهادات فكنت
    ارى اخوتى ( انا الأصغر ) و قد تبدل حالهم فقد اصبحت افدامهم لأعلى و
    رؤسهم لأسفل و ارى والدتى و هى تنهال ضربا بالعصى على ارجلهم و لا اسمع
    سوى سوت طرقعة العصى على اقدامهم و صوت عويلهم و الكلمات المتكررة ( و
    الله اخر مرة المرة اللى جايه حاجيب نمرة احسن ) فلقد كانت نسبة النجاح
    عند والدتى من 70 % فما فوق و الا تكمل هى النسبة على قدم من يسوقه حظه
    العثر الى عصاها المهم و كنت انا ممن يعتبرون من الطلبه الفالحين( يعنى
    يادوب اعدى الـ 70% بالعافية ) و ذلك كى اهرب من قلبة الحال اللى باشوف
    فيها اخواتى و خصوصا اخى الأكبر مباشرة فلقد كان شقيا جدا و كانت نسبته
    فى الأغلب تستوجب حوالى 20 عصا على قدمه لدرجة انا مرة قولت له عندما
    كبرنا احمد ربنا ان مافيش شهادات فى ثانوى و الا كنت زمانك بتغير قدم
    رجلك كل 3 شهور زى كاوتش العربية ) المهم و جاء اليوم الموعود فنتيجة
    عدم اتضاح الرؤيا فى الفصل اختلطت عليا الأرقام عند كتابة المسائل فى
    امتحان الحساب (الله يخرب بيته ) فقمت بكتابة ارقام المسألة الأولى مع
    ارقام المسألة الثانية و هكذا و طبعا كانت النتيجة سقوط مع مرتبة الشرف
    المشكلة لم تكن فى انى لأول مرة احصل على صفر المشكلة انى بدأت فى البكاء
    من المدرسة حتى وصولى الى البيت لأننى كنت اتخيل ما سيحدث لى من امى
    الحبيبة ما هى شيء بالعقل اخى الأكبر عندما يحصل على 12 من 20 فى اى مادة
    يعنى ناجح بياخد حوالى 8 عصيان من اللى يشفوا العليل امال انا اللى
    جايب صفر حايجرى لى ايه المهم وصلت البيت و نتيجتى واضحة على ملامحى و
    علشان الحكاية تكمل كنت اول واحد وصل يعنى الإفتتاحية و سألتنى الوالدة
    ها النتيجة طلعت بتاعة امتحان الحساب و العربى فأجبت : نعم جيبت 16 من
    20 فى العربى ثم سكت فنظرت امى الى وقالت: و الحسااااااب فسكت فقالت
    لى : لو سقطت ادخل غرفتك دلوقتى لحد ما اخواتك يرجعوا من المدرسة فبكيت
    و توسلت و لكن دون اى جدوى كان القرار حاسما و دخلت غرفتى و بعد ساعات
    اجتمعت الأسرة الكريمة انا و اخوتى اختى الكبرى ناجحة و اخى الذي يليها
    برده تمام اما انا و اخى الأخر كنا كالكب الأجرب نظرت امى الى اخى و
    قالت طيب انت و عارفين انك بليد ثم نظرت الى و قالت اما انت فانا لن
    اسمح لك بانك تكون بليد و بالفعل قالتفتت امى و قالت لأخى يالا بسرعة
    اقعد على الكرسي و حط رجلك على الترابيزة و بالفعل امتثل اخى للأمر و اخد
    نصيبه حوالى 11 عصاية كانت الواحدة منها كافيها لقتلى 10 مرات ثم جاء
    دورى و قالت : يالا زى اخوك و لكن عندما جلست فوجئت بأنها تأمر اخى
    الأكبر : امسك رجل المحروس و لو فلت منك يا ويلك انت .و لم ينتظر اخى
    اكثر من ثانية و بالفعل مسك رجلى مسكة لم استطع ان اهرب منها قيد انملة
    و سمعت امى تقول : شوف اول مرة اصعب مرة لو انا تهاونت معك المرة دى
    حاتبقى عادة عندك انك تبقى بليد زى اخوك الخايب و ماتذاكرش علشان كده
    المرة دى عمرك ما حاتنساها و بالفعل كنت اعتقد ان الأمر سيقتصر على 20
    عصاية هى مجموع الدرجات و لكنى بعد اول عصاية نزلت على رجلى عرفت انى لن
    اتحمل حتى اول 5 عصيان و بعد الثالثة بدأت فى الصريخ و لكن دون اى جدوى
    فالوالدة كانت تعرف من اين تؤكل الكتف اقصد الرجل و العصاية الواحدة من
    ايدها كانت شفا المهم وصلت لحد الـ 20 و انا بالكاد استطيع الرؤيا من
    كتر الدموعفى عينى و فوجئت بها تقول كده 20 عصاية بـ 20 نمرة الـ 10 دول
    بقى علشان تحرم تسقط تانى و بالفعل عدت 10 عصيان و انا لا استطيع حتى ان
    اصرخ من شدة الألم . و بعد المد طبعا لازم تجرى علشان الدم يجرى فى رجلك
    تانى . اللذيذ فى كل تلك المحنة هو ما قاله لى اخى و عندما دخلنا غرفتنا
    و نحن نبكي من شدة الألم فعندما اغلق الباب علينا فوجئت به يضحك و يقول
    لى : ايوة كده الواحد يلاقى حد يونسه و هو بيتمد . و لم اتمالك نفسي
    ووجدت نفسي اضحك بالرغم من كل الآلام التى اشعر بها فى قدمى كانت هى تلك
    قصتى مع المد و هى صحيحة لا كذب فيها و لا مبالغة و للعلم حتى اكون امينا
    اننى كنت نسيت التفاصيل حتى ذكرنى بها اخى عندما تذكرنا ذكريات الصغر
    سويا عندما قمت بزيارته فى منزله بعد ان صار مهندسا معماريا مرموقا

    ردحذف
  9. فكرتنى بعلقة ساخنة جدا من مدرس الألعاب و أنا بأولى ثانوى فى طابور الصباح أنا أنضربت على رجلى بالخرزانة مرات كثيرة فى البيت بواسطة أمى و عرفت بعد علقة المدرسة أد أية كانت أمى رحيمةبى
    المهم كنت أول مرة أتعلق فى الفلقة و كل دة عشان شكوى للمدير من ولى أمر تلميذة بالمدرسة المجاورة لنا و أننى أرسلتلها جواب حب فوجئت بالفراشين بيقلعونى الجزمة و الشراب أمام البنت و فين يوجعك

    ردحذف
  10. حلوين قوى بجد القصص دى بس عقاب المد ده قاسى قوى انا بفضل السبانك اكتر منه لان بحس انه مش مؤذى زى المد ده بس القصص حلوين قووووووووووى

    ردحذف
  11. انا بنت واتمديت قبل كده على رجلى وعلى مؤخرتى احكيلكوا القصة
    كنت عند الميس بتاعت العلوم فى بيتها باخد درس معاها انا وبنتيت اصحابي كنا مخلصين المنهج وبنحل فكانت تسأل السؤال واحنا نضحك عشان مش عارفين فجابت عصايا وقالت بهزار الى مش هيحل هيضرب فسألت صحبتى ومعرفتش راحت مدتها على رجلها بس كان هزار بس خلعتها الجزمة وربطت رجلها ورفعتها على الكرسي وضربتها
    سألت صحبتى التانية وبرضو معرفتش وبرضو مدتها بس كان بهزار
    سألتنى بقي وانا معرفتش وقالتلى اخلعى الجزمة قلتلها لا وكان هزار فكانت هى قاعدة جنبي فراحت مسكانى نيمتنى على حجرها وبالعصايا على مؤخرتى وخدت بقي 50 عصايا بعدها مكنتش عارفة اقعد وراحت مهزرة معايا وقالتلى لو مذاكرتيش المرة الجاية هضربك على مؤخرتك بس من غير البنطلون واحنا طبعا خدناها على هزار وضحكنا
    جه بعديها بكام حصة وكانت بتسألنا وكده فانا معرفتش اجاوب فقالتلى انا هضربك المرة دى من غير البنطلون وانا واصحابي ضحكنا وخدناها هزار فخدت اصحابي واتفقت معاهم برا الاوضة على انهم ينيمونى على السرير وواحدة تمسك ايدى وواحدة تمسك رجلى وينيمونى على بطنى ودخلوا وعملو كده فعلا وهى جت بخرزانة ولقيتها بتخلعنى البنطلون وقالتلى لو اتحركتى هخلعك البنطلون والاندر وانا وشي احمر واتكسفت لما خلعتنى البنطلون قدام صحابي فضربتنى 15 عصايا ومن كتر الوجع اتحركت جامد لقياها بتخلعنى الاندر واصحابي بيضحكوا عشان طيزى كانت حمرا اوى من كتر الضرب راحت ضربتنى 5 عصيان ولقتنى هعيط راحت قالتلى خلاص وهى كانت بتضرب بهزار وكده بس انا كنت هموت من الكسوف وبعدت الدرس خدتنى قالتلى متزعليش وكده وعشان لو مكنتش كسفتك مكنتش هتذاكرى وكده بس حد حصل بقي معاه الموقف المحرج ده

    ردحذف
    الردود
    1. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    2. انا عايز اتجوز واحدة تعبطنى على حجرها
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100073065740186

      حذف
  12. اللي يحب يتناك يكلمني
    هههههههههههههههههه
    حتى لو كان مصري بس ينتف شعر طيزه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  13. اللي تحب ينضرب علي القدمين يرسل تعليق الي علي هذة المدونة وانا سوف ازورها من وقت لاخر ممكن بردةان تكون لي عبد واكون لهل عبد من تريد اارك رقم تليقونها او الايميل

    ردحذف
  14. bamoooot f el falaka awyyyyyy w ba7eb el madd zay 3eeny w nfsy atmad bgad zay zaman w msh 3aref

    ردحذف
  15. ana asaln yamma etmadeet 3ala regly mn baba w mama .....w marra etmadeet mn mamet wa7da sa7bty ahh walahy w nfsy law walad yemedny aw at3la2 mn regly f el flaka ana nw aslan ba2eet ba3la2 nafsy walhy w yarab goozy ykoon mn el nas de law etgawezt ha5lleh yemedny 3ala reglay law 8elet

    ردحذف
  16. انا بنت و نفسى اضرب على مؤخرتى لكن من بنت زيى لو فى واحدة توافق ياريت تقولى هتعمل فيا ايه بالظبط

    ردحذف
    الردود
    1. انابنت زيك وهديكى العلقه إلى نفسك فيها هنيمك على رجلى وبايدى همدك على طيزك وانتى بالجيبه وبعد كده هارفع الجيبه وامدك على طيزك من فوق الكلوت وبعد كده هنزل الكلوت وامدك على طيزك

      حذف
  17. انا بنت و هارنك العلقه اللى بتحلمى بيها مش هاقولك هاعمل ايه بس حضرى كريمات و مراهم كتير لطيازك و لازم اعرف شكلهم و لونهم لان لو مش حلوين انسى و لو حلوين كل االى ف خيالك هيكون و هتاكلى علقه اصلى حضري طيزك و ابعتلى تفاصيل عنك

    ردحذف
    الردود
    1. انا بنت وبااحب المد والعبط اوى بس با احب العبط على الطيز اكتر يا ريت تضربينى انا كمان علقة ما احلمش بيها بس انا عايزاكى تلسوعى طيزى وعايزة ما اعرفش اقعد عليها من اللسوعة والضرب وانا ها احضرلك الخرزانة واحضر طيزى للضرب

      حذف
    2. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    3. انا ممكن امدك طيزك وعلى رجلك بطريقه مختلفه كل مره مره انيمك على بطنك وامدك 10عصيان على طيزك ومره انيمك على رجلى وامدك على طيزك بايدى ومره امدك على رجالك بالفواكه ومره اقعدك على السرير واخليكى تمدى رجلك وامدك على رجللك

      حذف
  18. انا البنت اللى عايزة اضرب على مؤخرتى بس من بنت و طريقة الكلام شكلك ولد انا عندى 21 سنة و انتى دة لو بنت

    ردحذف
    الردود
    1. انا بنت زيك وموافقه امدك على طيزك هانيمك على بطنك على رجلى وبايدى هامدك على طيزك وانتى بالجيبه وبعد كده هاقلعك الجيبه وامدك على طيزك وانتى بالكلوت وبعد كده هاقلعك الكلوت وامدك على طيزك وانتى مش لابسه حاجه

      حذف
  19. انا بنت لكن ساديه و باشتغل مهندسه و انا جاده جداومش باهزر وعندى 29 سنه و لو انت بتهزرى و من اولها بتشكى انسى انا بنت فعلا و محترمه و المفروض بنت ناس بس انا عندى مشكله من صغرى انى باحب اضرب جدا على المؤخرهمن ايام المدرسه الحكايه ده بتريحنى حاجه نفسيه كده "هتستغربى منين محترمه و منين كده ببساطه عقده من الطفوله و المفروض تتعالج عند دكتور نفسى زيك كده " و لو انت جد و مش بتستهبلى و عايزه كده فعلا قوليلى

    ردحذف
    الردود
    1. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    2. انا ممكن اعمل معاكى كدا نفس الحاله دى عندي وانا برضوا محترم جدا

      حذف
    3. كلمنى على اميلى

      حذف
  20. بصى انا باحب اعبط جدا و امد معنديش ميول جنسيه مع العقاب عشان محدش يفكر غلط انا بس باحب ادى علق جامده ابعتلى ايميلك و متخافيش ده هيبقى سر

    ردحذف
  21. انا ولد بس بحب المد جدا حتي لو اتمديت 100 خرظاة علي فكري انا عمري ما اتمديت لكن نفسي اجرب واسلم رجلي للفلكة

    ردحذف
  22. بص انا من اسكندرية بس انا ولد ونفسي اويييييي ااجرب عقاب الفلكة والمد وعلي فكر انا عمري ما اتمديد انا عندي 12 سنة طبعا حتستغربوا لكني بحب عقاب الفلكة ونفسي اسلم رجلي للفلكة

    ردحذف
  23. عاوزين قصص جديدة بس ياريت تكون واقعية مش خيالية وتكون حصلت مع البنات حتكون افضل

    ردحذف
  24. انا اتمنى المد على رجلي من حماتي وامام زوجتي

    ردحذف
  25. يا ناس حد يرد عليا انا بحب جدااااا المد علي الرجلين ونفسي اتمد واسلم رجلي للفلكة والمد الاصلي من راجل صايع في المد انا من اسكندرية واحب اقول المد صياعه مش هز رجلين هاهاها المد حبيبي ارجو اني حد يرد علياا وطمني وقول انوا حيمدني 100 خرظانة او خرطور رفيع بيلسوع

    ردحذف
    الردود
    1. أنا ممكن أقطعك من الضرب، أتصل بيك إزاى؟؟

      حذف
  26. حكايتى مع اخويا الكبير
    انا اسمى ايه عندى 15 سسنة ماعنديش غير اخ واحد وماما وبابا متوفيين هو اللى ربانى هو محامى عنده 30 سنة متجوز بس مراته معظم وقتها مسافرة بحب اخويا اوى وهو كمان ديما يقولى انا بحبك اكتر من نفسى بس عنده ساعة الجد مافيش بعد كدة يعنى فى يوم كان بيزاكرلى وقالى لو جبتى درجة وحشة هتاخدى علقة عمرك مااخدتيها فى حياتك فقلتله انا هعمل اللى عليا ورحت الامتحان وكنت خايفة لان مش بحب المادة دى فمعرفتش احل فى الامتحان غير 5 او 6 اسئلى بس
    جت النتيجة جبت 5 ونص من 15 يعنى ناقصة 9 درجات ونص اخويا شاف النتيجة قالى ليه الدرجة الوحشة دى قلتله اسفة بس كنت خايفة قالى ليه انا مقصرتش معاكى وزاكرتلك ونبهتك صح
    قلتله صح
    قالى طيب ادخلى اودتك وحسابنا بعدين
    قلتله حاضر
    ونمت وانا عارفة انى هقوم اخد علقة وواثقة من كدة
    وفعلا قمت لقيته بيفطر قالى اقعدى افطرى عشان ماتنضربيش وانتى جعانة فاكلت وانا خايفة وبعدين لقيته قام وجاب عصا كبيرة خشب وعريضة خفت وقلبى دق جامد وقالى انا نبهتك
    اقعدى ع الكرسى ومدى رجليكى ع الكرسى يلا
    حاولت اتاسف له قالى لو ودتى هزود العقوبه فنفذت
    وقالى لو حركتى رجلك هعيد من الاول
    وجاب العصا ومسك رجلى وضربنى 100 عصا على رجلى لما رجلى ولعت بقت نار بجد صعبة قوى وقالى قومى ورغم انه هو اللى ضربنى بعد ماخلص ضرب راح جابلى تلج وقالى حطيه على رجلك وراح الصيدليه جابلى مرهم ودهنلى رجلى وصالحنى وقعد يضحكنى وقالى انا بحبك وكنت بتقطع وانا بضربك بس لو معملتش كدة هتاخدى عليها لازم تتعاقبى على كل حاجة عشان متعمليهاش تانى

    ردحذف
  27. انا هموت واجرب الضرب ع المؤخرة لو حد يعرف يضربنى يريت يعلق تحت اللى كتبته وانا هفتح واشوف تعليقه عشان يضربنى
    ميرسسسسسى

    ردحذف
    الردود
    1. انا عاندى استعداد امدك على طيزك هاخليكى بالكلوت والسنتيانه بس وانيمك على بطنك وامدك ١٠عصيان بالخرزانه على طيزك

      حذف
  28. اللى كتب دا ولد ولا بنت ويا ترى عاوز او عاوزة ضرب على الموخرة بس ولا مد كمان انا مستعد وانتظر الرد

    ردحذف
  29. انا نفسي اخد علقة على مؤخرتي لحد لما ماعرفش اعد عليها لو تعرف تحققلي الامنية دي ياريت ترد علية

    ردحذف
  30. انا اللي نفسي اخد العلقة على مؤخرتي انا بنت وبجد عمري مااتمديت ولا انضربت على مؤخرتي بجد هموت واجرب العقاب دة ياريت حد يساعدني علشان احققة

    ردحذف
    الردود
    1. انا حساعدك وحمدك واعبطك عايزة بلخرزانة ولا بلخرطوم

      حذف
    2. بالاثنين وياريت يكون خرطوم رفيع بيلسوع عيزاك تضربني لحد لما مؤخرتي تورم من كتر الضرب

      حذف
    3. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

      حذف
    4. انااللى قولتلك حساعدك وكتبتلك رقمى ومردتيش علياانتى غيرتى رايك ولاايه ده اناححققلك طلبك وحعبطك احلى عبط لحد لمامؤخرتك تورم ومتعرفيش تقعدى عليهازى ماطلبتى بس حضرى ثلج تحطيه عليها بعد العبط لان انابعبط جامد خصوصااذاكانت الطيز مليانةواناتحت امرك 

      حذف
    5. انااللى قولتلك حساعدك وكتبتلك رقمى ومسحوه من على المدونة كنت عايز اعرف اذا كنت لسه عايزة تتعبطى على مؤخرتك ولو عايزة قوليلى عندك كام سنة واسمك ايه ومش لازم بالكامل بس بصراحة وان كان عليا حورملك مؤخرتك زى مطلبتى لحد لما متعرفيش تقعدى عليهاوعايز اعرف برده ايه الوضع اللى انتى بتحبيه وانابعبطك على مؤخرتك وزى ماقولتلك حضرى ثلج تحطيه عليها بعد العبط والخرزانة والخرطوم الرفيع اللى بيلسوع جاهزين

      حذف
    6. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    7. وانا كمان نفسي اتعبط اوي

      حذف
  31. انا ولد وجربت المد قبل كدة وانضربت على مؤخرتي قبل كدة على فكرة الضرب بيوجع بس بعدها حسيت اني مبسوطة رغم اني ماكنتش عارفة اجلس ولا اقف على رجلي

    ردحذف
  32. انا بنت وانضربت على مؤخرتي مرة واحدة لحد لما ورمت وتصدقوا ان المرة دي كانت وانا في تانية ثانوي على فكرة انا في اولى كلية حاليا من مدرسة الاحياء بتاعتي قالتلي انها الحصة اللي جاية هتحل معايا في كتاب بس لو غلط الغلطة بخرظانة ولو جيت مش مزاكرة هنضرب بعدد الاسئلة كلها افتكرت انها هتضربني على ايدي زي مكانت على طول بتعمل لما بغلط انا كنت باخد عندها لوحدي وجيت الحصة اللي بعدها وللاسف نسيت اصلا ان احنا هنراجع فلما جت قالتلي يلا علشان نحل حلفتلها باللة ان انا نسيت قالتلي لا لازم تنضربي بعدد الاسئلة زي ماقلتلك المرة اللى فاتت وجابت خرظانة فجيت افتح ايدي قالتلي انتي مش هتنضربي على ايدك وقالتلي اقلعي البنطلون الجينس اللي كنت لبساة ونامي على بطنك قعدت اتاسفلها واترجاها علشان تسيبني المرة دي او علشان تضربني على ايدي قالتلي لو ماعملتيش اللي بقولك علية بالزوء هقلعك بالعافية وانيمك على بطنك بالعافية وهتجيب ولادها الصغيرين اللي في ابتدائي يتفرجو عليا فخدت كلامها على انوا مجرد تهديد وقعدت اتحايل عليها شوية تسيبني قامت خلعالي البنطلون بالعافية ونيمتني على بطني وكتفت ايديا علشان ماتحركش على ماتنادي ولادها ولما جم كانو بنتين واحدة في 3ابتدائي والتانية في 6ابتدائي وكنت هموت من الكسوف ووشي احمر جدا وجابت الخرظانة علشان تضربني ولما ولادها سالوها هتعمل فيا كدة لية قاليتلهم دة جزاء المهمل اللي مابيزاكرش قالولها تستاهل ياماما وفضلت تضرب فيا لحد ماوصلت 40 خرظانة ولما جت تضرب تاني اتحركت قامت خلعالي الاندر كمان وعادت من الاول لحد ماوصلت49خرظانة ولقيتني اتحركت تاني قالتلي هعيد من الاول اترجيتها فقالتلي خلاص مش هعيد من الاول بس ضربتني كمان واحدة علشان اكمل ال50 وقالتلي انا هضربك كمان 10 خرظانات علشان اتحركتي تاني لحد ماكملت 100خرظانة كل دة وولادها بيضحكو عليا وبعد ماخلصت طلعت ولادها وقومتني وفكت ايدي وقالتلي المرة الجاية تيجي حالة كل دة ومزاكرة لو مش عاوزة تدوقي علقة تانية

    ردحذف
  33. انا صاحبة القصة المكتوبة وعلى فكرة انا دلوقتي في صيدلة وانا قعدت بعدها يومين مش عارفة اقعد بس بصراحة انا بعدها توبت وقعدت غصب عني زاكرت وكنت بقعد على بطني وازاكر علشان ماتعرضش لنفس العقاب وانا شايفة ان العقاب دة رغم انة قاصي الا انة كان مفيد بالنسبالي جدا وحرمت بعدها ماازاكرش

    ردحذف
    الردود
    1. لو لسه عاوزة تضربى و تععبطى على مؤخرتك تانى قوليلى، أنا كنت بضرب بنت قبل كده و علمتها حاجات كتيرة و بتسمع الكلام

      حذف
  34. البنت اللى عاوزة تنضرب معنديش مانع وحريحك على الاخر ابعتيلى ايميلك

    ردحذف
  35. البنت اللى عايزة تنضرب انا موافق يا ريت تكلمنى

    ردحذف
  36. أنا أصعب فلقة كانت بالمدرسة وبالاصطفاف وادام كل الطالبات لأني أخدت 3 بالرياضيات صاحو اسمي ولما طلعت قالتلي المعلمة أشلح بوطي وجرابي وأنا عم ابكي واترجى فأجو بنتين ورفعولي رجلي شلحوني البوط ورموه بعيد وبلشت العقوبة بالخيزرانة تلاتين فلقة وأنا عم ابكي واترجى وصرخ ولما نزلولي رجلي كانو الطلاب عم يطلعو عالصفوف ويضحكو علي ويشوطو بوطي بعيد وانا حفيانة ورجلي ورمانين وماحدا يشوفني الا ويقلي شلون الفلقة وحتى في بنات بالصف حبسوني بالفرصة ورجعو ضربوني فلقة بالمسطرة الخشب كان اصعب يوم وخاصة الرجعة وانا عم اعرج ورجلي ورمانات

    ردحذف
  37. أنا بنت من فلسطين قريت هذا الاشي بالصدفة لانيا نا بحب الاستطلاع والمعرفة وانا مخيلتيي واسعة جدا رغم صغر سني انا عمري 12 سنة بالصف السابع انا تفكيري عميق في كل شيء وهذا معظم حال أطفال فلسطين بجد انا بافكر بكل اشي لكن ولا عمري فكرت بهذا الشي الي هو الفلكة والمدو....الى آخره
    انا ولا عمري جربت أشكال العقاب هذه لاننا بالمدارس لا يمارس المعلمين هذه الممارسات البشعة بل يمارسون الحوار والتفاهم هذه هي مدارس فلسطين المحتلة ساخبركم لماذا لا يمارسون المعلمون معنا العقاب ؛لانا احن في بلد محتلة محاصرة كل يوم يهاجمنا العدو فخوفا على مشاعر الاطفال في فلسطين وحتى لايزيدوا عليهم المأساة لان معظم الفلسطينين محرومين من كل شيء فانا معظما اقاربي بالسجون الصهيونية لكن انا لم اعرف معنى العقاب الا منهم فيقولون لي ماذا يفعلون بهم بالسجون من اشكال التعذيب انا ولا مرة بحياتي تعرضت لأي نوع من انواع العقاب لا من امي ولا من ابي ولامن معلماتي ومعلميني لكن انا طفلة عمري12 سنة ولكن اعمل بالرابطة الاسلامية بغزة عنطريق خروج مظاهرات ومسيرات ومفاوضات ونشر اخبار فلسطين الى العالم الخارجي وايضا انشر مقولاتي واشعاري عن طريق المجلات والجرائد والكتب الفلسطينية وللتواصل معي تابعوني على صفحتي بالفيس بوك اسمها **صرخة قلم **او الحساب تاعي **لطفولتي رونق**
    وشكرا

    ردحذف
    الردود
    1. مرحبا عاشقه كيفك .. ممكن نتواصل مع بعض على السكايب louu-2222

      حذف
  38. اه والله انا كتييير اتمديت وانضربت على مؤخرتي وانضربت على ايد من الوجه والقفا لكن والله اكتر اشي وجعني لما الاستاذ قلي سمع جدول الضرب قلتله بكل وقاحة مش حافظو لهو راح جاب خرزانة طويلة ورفيعة وقلي حط ايديك على الطاولةواقلبها على منطقة الاصابع وضربني على ايدي من القفا يعني على الاصابع واصابعي صارو حمر وبيجعوني كتير بطلت اعرفا كتب وفوق كل هذا قلي عقاب الك علشانك مو حافظ الجدول راح تنسخ كل جدول من الواحد للاتناعشر راحتن سخ كل واحد 30 مرة قلتلو مش راح اقدر انسخ اصابعي بيجعوني قالي تستاهل ومرة ماكنت عامل الواجب بالعلوم لهو الاستاذ ما لقى عصايا لهو راح جاب عصاية المكنسة وقلي لف على اللوح وضربني على مؤخرتي لما بطلتا عرف اقعد ومرة تاع الحساب كنت باشاغب بالحصة لهو طلعني على اللوح وقال للاولاد الي قاعدين هاتو عصايا لهم قالو ما في يا استاذ لهو شلح القشاط وصار يضربنب على اي مكان وانا باصوت مش قادر اتحمل
    يييه,,, قصص كتييرة

    ردحذف
  39. انا كتير انضربت لكن اكتر موقف انحرجت فيه لما اجيت متاخر لهو المدير مسكني وراح مدني على رجلي قدام كل المدرسة لكن كانت ايام حلوة

    ردحذف
  40. بس كيف يوصل العقاب الى 100 ضربة انا لو كنت بمكانكم اموت

    الحمد لله امي الوحيدة اللي تعاقبني لو غلطت

    ويكون بالحرمان اولا وما تلجا للضرب الا اذا كان الغلط قوي جدا ومتكرر وعلى المؤخرة بالمسطرة ومن فوق ملابسي بس تكن ملابس خفيفة بيجامة قطنية خفية مثلا وماتزيد عن 10 عصايات بعدها احرم اعيد الغلطة

    ردحذف
    الردود
    1. اذا عندك استعداد تتعاقبي ضفيني على السكايب louu-2222

      حذف
    2. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    3. امك عرفت تربيكي

      حذف
  41. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  42. انا بحب المد على الرجلين

    ردحذف
  43. أهلا وسهلا
    احنا عملنا منتدى جديد يا جماعة اسمه منتدى المد على الرجلين
    وموجود 12 جيجا من أفلام المد على الرجلين
    أفلام من فلكة دوت نت وفلكة دوت كوم وأفلام برازيلية بتزيد عن الساعة
    ياريت تشاركونا
    وهذا هو الرابط
    http://elmadd.freeforums.org/
    تحياتي

    ردحذف
  44. انا اضربت علي ايدي بس لكن متمدتش ولا كدا بس بشوف وعندي الوصف اللي في المقدمه بالظبط ,وانا في اولي اعدادي كنت في درس انجلش وكان في ولد في ربعه ابتدائي فاشل اوي جي يمتحن واختو كانت ادي ومعانا في الدرس ولما مجبش درجات تقريبا سرخت المس في وشوو قعدته علي كنبه بلدي وجابت كرسي بلستك وقلتلو مدلي رجليك بدأ يعيط وكدا خلت اختو هي اللي تكتف رجليه واتمد بخرطوم احمر لدرجه ان مامه المس جت حشتو من اديها عشان كان بيستغيس ,بس من الواضح ان المد بالذات بيجيب نتيجه اعتقد اننا في حاجه لتفسير نفسي

    ردحذف
    الردود
    1. المد عقاب محرج جدا دة غير ان بطن الرجل منطقة حساسة للالم جدا فاللي بياكل فلكة مرة بيحرم بعدها

      حذف
  45. انا اتمديت علي رجلي من خالتي اكتر من 20 خرزانه

    ردحذف
  46. معذرة لو قصتي طويله...
    انا بقي اتمديت علي رجلي كتير بس امتر مرتيين اتأثرت فيهم مرة من خالتي ومرة من مرات خالي ..وكنت ساعتها في ابتدائي
    المرة بتاعت مرات خالي كنت في المدرسه ورجعت متأخر وابويا زعقلي فاروحت عند ستي ام امي وكان خالي ومراته عايشين معاها وحكيت لستي ان ابويا زعقلي وهي حاولت تفهم ايه اللي حصل وانفعلت وانا برد عليها وبصراحه هي اكنت شديده قوي في العقاب اتصلت بأمي وقالتلها اني رديت عليها رد قليل الأدب فا امي ردت عليها قالتلها انا بفوضك اني تأدبيه كأنه ابنك بالظبط وقفلت السماعه وقالتلي لما مرات خالك تكلمك ترد عليها بأدب و تقوم توقف انتا بتكلمها وساعتها وقفت وقالتي امك قالتلي اربيك و انا بقي هأدبك بصراحه خوفت خصوصاً اني عارف ان عقابها شديد وكنت بشوفها وهي بتعاقب ولادها.
    المهم قالتلي ادخل قدامي الأوضه دي فا قولتلها انا اسف يا طنط اني رديت عليكي كده قالتلي بتتأسف بعد ايه انا هاعلمك الأدب ..وكان يوم اسود اللي رفعت صوتي وانا بكالمها.
    دخلت الأوضه وكنت خايف وهي جت ومعاها خرزانه طويله وسميكه وقسمت العقاب الأول ضرب علي الأيد قالتلي فتح ايدك يا حيوان وساعتها قولت يار يت تيجي علي ضرب علي الأيد بس فتحت ايدي وضربتني 10 خرزانات علي ايدي من اشد ما اتضربت وعيطت ولكن دون جدوي كل ضربه اجمد من اللي قبلها مع توجيه عبارات انا هاربيك وهاعلمك الأدب .
    وبعدها افتكرت ان العقاب خلص وجيت اخروج من الأوضه قالتلي انا لسه مخلصتش انا هاعلمك ازاي تتكلم مع الأكبر منك وقالتلي لو كنت لابس شورت تحت البنطلون ده نزل البنطلون ونام علي بطنك وعرفت انها هاتضربني علي مؤخرتي ساعتها قولتلها انا اتعلمت الأدب خلاص والله ولكن دون جدوي برده قالتي نفذ اللي بقولك عليه احسن لك . نزلك البنطلون ونمت علي بطني علي السرير ونزلت بالخرزانه علي مؤخرتي وانا بعيط وهي تقولي مسمعش صوتك يا حيوان وضربتني اكتر من 20 خرزانه علي مؤخرتي.
    وبعد كده سكتت وافتكرت ان العقاب خلص إلا انها قالتلي بعد كده اقلع الجزمه يا حيوان عشان هاتمد وكان اشد عقاب في الثلاثه .
    قلعت الجزمه ورحت رفعت رجلي علي طرف السرير وابتدت المد اكتر من 50 خرزانه علي رجلي وبقسوة وبعدها قالتلي قوم اتنطط عشان رجلي توجعني اكتر رحت وقعت علي الأرض من كتر الألم قامت قالتلي ده جزاء اللي يقل ادبوا مع الأكبر منه مع كام لطشت ألم علي الوش وقالتلي قوم وشك في الحيط وايدك لفوك واياك ادخل الأوضه الاقيك نزلتهم وبدين حبستني في الأوضه وكنت سامع امي جت برد في الصاله وسامع طنط سحر (اسم مرات خالي ) وهي بتقولها اديتله علقه تمام عشان يتعلم الأدب وامي قالتلها احسن عشان يتربي ( موضوع الضرب خلاني عندي عقده نفسيه بعد كده احب انضرب حتي في المدرسه منت بتعمد اغلط عشان الميس تعاقبني )

    ردحذف
  47. المرة التانيه من خالتي وخالتي دي ححلوة اوي في كل حاجه شكلها وجسمها بس ضربها مش بيرحم وكنت في تانيه اعدادي وكانت خالتي اصلاً مدرسه انجليزي يعني متفننه في العقاب و الضرب واصلاً امي ماكنتش بتضربني بس لما كنت بغلط كانت بتقول لخالتي وهي تشوف شغللها معايا خصوصاً اننا كنا عايشيين في بيت واحد وكنت بخاف اعمل اي حاجه غلط عشان خالتي ماكنتش بترحم كانت بتموت من الضرب
    وفي مرة دخلت عليا وكانت بتذاكرلي وكانت بتديني درس انا وواحد معايا في المدرسه ومعانا بنت تانيه انجليزي وانا كنت بكرهه اوي وكانت بتدينا كلمات كتير نحفظها ممكن توصل ل 200 كلمه ونسمعها في بداية الحصه الجايه .
    انا كنت بحفظ علشان متعاقبش لاني اعرف ضربها عامل ازاي وكان عندها خرزانه بتلسوع جامد بس هي كانت ساعات تسمع لنا وساعات تنسي وتدخل في الحصه وفي مرة كلنا مكناش حافظين وقاعدنا قبل الحصه ندعي انها يا رب متسمعش الدرس كان عندنا في البيت وكان في أوضه عندنا بتاعت الدروس
    المهم انها دخلت الحصه ودخلت في الدرس علي طول قاعدنا نبص لبعض وكنا فرحانين انها نسيت تسمع ولكن حدثت الفاجعه خلصت الدرس في ساعه وقالت الساعه الباقيه امتحان في الكلمات بتاعت المرة اللي فاتت وكنت عامله 3 ورقات لكل واحد مننا ورقه فيها اكتر من 200 كلمة بالعربي و قدمها فراغات عشان نكتب معناها بالأنجليزي ووزعت الورق علينا وقالت اللي هايغلط في الكتابه او اللي مش حافظ نهارة اسود انا خوفت جداً وقعدت عيط قالتلي شكلك مش حافظ قولتلها ايوه قالتلي يومك اسود وسألت هبه ورامي وانتو فاقالولهااحنا هانحل اللي عارفينوا قالتلهم ماش و قالمت مسكاني من وداني بشده وقالتلي قوم ارفع ايدك لفوق و رجلي اليمين كمان لحد ما يخلصوا عشان تصحح الورق وكل واحد ياخد حسابه فقمت و عملت كده وهي قاعده وحطه رجل علي رجل وبتهز الخرزانه بإديها و كل اما رجلي تنزل الاقي الم جامد علي وشي او خرزانه علي جسمي.
    خلص اأمتحان وابتدت خالتي ميس هيام تصحح الورق واول ورقه كانت بتاعت هبه و جابت نمرة زباله جابت 10 من 100 ورامي جب 20 من 100 و ابتدت تفضي الأوضه من الترابزات عشان العقاب وقالت كل واحد هايضرب لحد ما يكمل ال100 درجه. وكلنا بندمع عشان عارفين اللي هايحصلنا قالتلي انت دورك الأخر وابتدت بهبه شدتها من شعرها جامد وهات يا تلطيش بالأالم علي وشها وبتقولها مش حافظه ليه يا بتو خرجتني انا ورامي من الأوضه عشان تعاقبها علي مؤخرتها خرجنا واحنا بنعيط وسامعين صوت هبه وهي بتسرخ من الضرب بصيت من خرم الباب لاقيت هبه بتقلع الجيبه وخالتي خلتها توطي عشان تبدا الضرب و ضربتها بالخرزانه علي مؤخرتها بقسوة وبلا رحمه وتقولها لما اقول مذاكرة يبقي مذاكرة ولما اقول حفظ يا بقي تحفظي وضربتها 90 خرزانه علي المؤخرة لحد ما اجمرت وقالتلها نزلي البسي الجيبه ووشك للحيط وايدك لفوق وعملت كده وهي ميته من العياط .
    وبعدين دخل رامي و بيفتح ايده قالتله لا يا حبيبي اقلع الجزمه انا هاموتك النهارده عشان تتعلم تحفظ و تذاكر و قالتلي امسك رجله فاترددت راحت ضربتني الم جامد علي وشي فا مسكت رجله فين يوجعك بقي 80 خرزانه علي رجه وبقسوه ورامي يتوسل اليها و تقوله عشان كلامي يتسمع وقالتله يالا يا حيوان البس جزمتك .
    وجه الدور عليا انا بقي قالتلي انت بقي هاقعد اضرب فيك لحد ما اتعب عشان انت مش حافظ حاجه خالص افتح ايدك يا كلب وضربتني 30 عصايا علي ايدي وانا ميت من العياط واقولها خلاص يا خلتوا هاعمل الواجب ارحميني ضربتني بالألم و قالتيلي انا هنا ميس هيام يا حيوان قولتلها حاضر يا ميس والله اسف قالتلي اتأسف براحتك وانا كمان هاضربك براحتي و بعدها قالتلي اقلع الجزمه وخلت رامي يمسكني وهات يا ضرب علي رجلي لحد ما ورمت وشخطت فيا وقالتلي قوم يا حمار و خدت 20 الم علي وشي وعلي خد واحد ودي حاجه مؤلمه جداً وبعدها واقفتنا صف جنب بعض وقالتلنا كل والحد هايضرب 20 خرزانه علي ظهر ايدوا عشان لما ميس هيام تقول مذاكرة يبقي مذكره افردي ايديك وانتو كمان يا حيوانات و العياط وصوتنا جايب اجر الشاره وهي لا تبالي كل واحد فينا 20 خرزانه علي ظهر الأيد وبعديعا قالتلنا ارفعوا ايديكوا لفوك يا حيوانات علي ما اخلص متابة الكلمات الجديده اللي هاتحفظوها و هاسمع كلمات المرة دي مع الكلمات بتاعت المرة اللي فاتت واديكوا شوفتوا عقابي شكلو عامل ازاي و من يوميها وانا حسيت اني بحب انضرب خصوصاً من المدرسات والستات عموماً اللي شكلهم جامد وجسمهم كمان.

    ردحذف
    الردود
    1. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    2. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
  48. انا اتمديت كتير لكن اول مرة كنت فى المدرسة واكان عندى عشر سنين تقريبا وكان عندنا مدرسة انجليزى صعبة جدا وشديدة اوى رحت فى يوم مش عاملة الواجب وفتحت الكراسة على درس قديم على انه الدرس الجديد على اساس انها مش ها تاخد بالها يعنى وهى بتعلم الكشاكيل لاقيت الكشكول بتاعى وفهمت وخلته للآخر وندهت على اسمى وقالت لى انت تسليتى النهاردة وخلتنى لآخر الحصة وندهت على الفراشة وخليتها تنيمنى على الارض وتربط رجلى فى الديسك ادام البنات وقلعتنى الشراب ونزلت بالخرزانة على رجليا وانا آآآآآآآآآآآآآآآه خلاص حرمت وضربتى 50 خرزانة علشان الواجب وعلشان الكذب وقالت لى لو عملت كده تانى ها امدك ادام المدرسة
    المرة التانية بدوا كان معاها بس فى الامتحان ما كنتش مذاكرة كويس بس المرة دية ما ضربتنيش على رجلى ضربتنى على مؤخرتى لانى طولت لسانى شوية نيمتنى على الديسك وخلت واحدة صحبتى تمسكنى وقالت لى لو عرفت تقعدى النهاردة ابقى قابلينى ومع اول خرزانة كنت با اصوت وفلفصت فاالخرزانة نزلت على صاحبنى قامت الميس ربطتنى فى الديسك ورفعت لى اجيبة ونزلت هدومى كلها وضربتنى وانا مؤخرتى عارية تماما وانا كنت جايبة فى الامتحان 10 من 50 كملت لى الدرجات ضرب وفضلت اسبوع مش قادرةاعد عليها

    ردحذف
  49. أنا افتكر مرة هربت من المدرسه وامي راحت سألت عليا في اليوم ده و الأبلهي
    قالتلها ده مجاش النهارده ولما روحت البيت ماما سألتني كنت فين النهارده قولتلها كنت في المدرسه ومكملتش الكلمه إلا ولقيت ألم علي وشي وبعدها ندهت علي اخويا قالتلوا هاتلي الخرزانه من فوق الدولاب وتعالي امسكلي الوالد ده عشان همده علي رجليه دلوقت قمت عيطت وقولتلها خلاص يا ماما والله مش هاهرب من المدرسة تاني قالتلي ما انت بعد العقاب ده هتحرم تعمل كده تاني وخلت اخويا يربط رجلي في عمود السرير و خدت منه الخرزانه وابتدت الضرب وكل خرزانه اجمد من اللي قبليها أه أه أه حرمت يا ماما والله مش هاعمل كده تاني وهي بتضرب وتقولي اخرس يا حيوان مسمعش صوتك و بعدين فكتني وضربتني بالألم علي وشي و قالتلي لو عملت كده تاني هامدك تاني و راحت قالتلي افتح ايديك بقي عشان انت كدبت وقلت انك كنت في المدرسه قولتلها ما انا انضربت يا ماما خلاص بقي قالتلي انا مدتك علي رجليك عشان هربت افتح ايدك يا ولد و فتحت ايدي وضربتني 10 عصيان وذنبتني طول اليوم بعدالعلقه

    ردحذف
  50. دى امك كارهاك اساسا دى حتى ولا المدرسة بتاعتك

    ردحذف
  51. انا ليا اخ اكبر منى ب21 سنةوهو اللى مربينى وهو ليه شخصية قوية جدا لدرجة ان الكبير والصغير فىالعائلة يخاف منة ويعملة الف حساب وبصراحة انا بنرعب لما اسمع اسمة وعمرى ماحولت اعمل حاجةغلط لانى عرفة انو ممكن يعلقنى فى الفلكة على طول دا انا حتى من كتر خوفى منة بقبل ايدة بس انا كمان بقبل ايدة احتراما لية المهم لما دخلت الجامعة اتعرفت على بنات متحررين شوية وكانوا بيشربوا سجاير وخلونى اشرب معاهم لحد مااتعودت عليها وطبعا كنت بشرب برة البيت واخويا معرفش لحد ما واحد جارنا قالوا انوا شافنى وانا بشرب سجاير فى الكلية لما راح يسحب لها الورق طبعا اخويا لما عرف واجهنى بالموضوع وانا اتلجلجت ومعرفتش اكدب بس رحت موطية على ايدة قبلتها وقولتلة ارجوك سامحنى انا مش هعمل كدا تانى وراح هو مأومنى من على الارض وضربنى حتت الم وراح جايب الفلكة والخرزانة وراح امرنى انام على الارض وقالى انا حعرف ازاى اربيكى ورحت نايمة وكنت هموت من الرعب وراح ربط رجلى وعلقها فى السقف وربط ايدى فى طربيزة السفرة علشان متحركش خالص وراح جايب الخرزانة وراح ضارب اول واحدة واناقولت ااااااةةةةةة وبعد كدة ضربنى 100 خرزانة وبعد كدة قعدت اسبوعين ما روحش الكلية من كتر الوجع وبعد كدة رحت لاخويا وتوسلت الية انو يسمحنى نسيت اقوللكوا انى كان عندى 17 سنة

    ردحذف
  52. الفلقة شي حلو وبشعر بأثارة بس شوفا

    ردحذف
  53. احنا من الصعيد من القرى الداخلية والست عندنا خدامة عند جوزها ومتقدرش تندة علية باسمة لازم تقول يا سى فولان والا يبقى نهارها اسود والرجل لية الحق انة يادب مراتة زى ماهو عايز انا جوزى بيمدنى على رجلى بالخرطوم لما اغلط مرة نزلت من غير اذنة وعرف انى نزلت لانى اتاخرت وهو جة بدرى اول ما دخلت قالى كنتى فين ولسة هكلم لقيتة ضربنى بالالم على وشى وزعق وقالى كنتى فين اعت اعيط وقلتلة قابلت واحدة صاحبتى وانا بشترى الخضار وقالتلى تعالى معايا اشترى حاجات والوقت اخدنا قالى طيب انا هعلمك الادب وهعرفك ازاى انك لمل تحبى تخرجى تبقى تستاذنى الاول وراح جايب الخرطوم وربط رجلى وعلقها فىالسقف اصلو عاملى فلكة فى السقف وساعتها قولتلة انا اسفة مش هعمل كدة تانى بس ارحمنى ياسى محمد قالى انا هقطع رجلك اللى خرجت من غير اذنى انا هقطع جسمك كلة بالخرطوم وكان خرطوم رفيع وبيوجع اوى وفعلا بدا المد الاول على رجلى وانا اقول حرمت اخر مرة مش هعمل كدة تانى وهو يضرب لحد مامدنى اكتر من 120 خرطوم على رجلى وبعد كدة راح فاكك الحبل اللى فى السقف وراح شادة اكتر لحد مابقيت مؤخرتى مرفوعة فى الهوا وراح ضاربنى علقة سخنة جدا على طيزى لحد ماورمت وورمت رجلى وانا من ساعتها ما بقدرش اعمل اى حاجة من غير اذن جوزى وماشية على العجين ما بلخبطوش

    ردحذف
  54. انا نفسى اتجوز واحد شديد ويضربنى ويادبنى واترعب منة زى الرجل الرهيب دة

    ردحذف
    الردود
    1. وانا مستعد لو كنتى بتتكلمى بجد لاتى عايز واحدة بتحب المد

      حذف
    2. انا مستعد لو كنتى بتتكلمى بجد

      حذف
    3. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    4. انا كمان طول عمرى امنية حياتي انى اتجوز واحد شديد اوى ويضربني ويمدني ويعبطني جامد. يمكن لأنى طول عمرى دلوعة بابا وماما وعمرى ما انضربت ودة غلط على فكرة لأنى بسبب الدلع دة بغلط كتير لأن كل شيء مسموح ومفيش عقاب عشان كدة نفسي اتجوز واحد يعلمني الادب ولما اغلط يضربني ويهريني ضرب

      حذف
    5. انا اتجوزك ووريكى الرجوله مش هاخليكى تندهيلى الابيسى وتقلعينى الجزمه وتخسليلى رجلى ولو ماسمعتيش كلامى أو عاملتى حاجه غلط هادبك ياما همدك على رجلك ياما هعبطك وامدك على طيزك وهاخليكى بقميص النوم وانابعبطك عشان الضرب يوجعك وان كان أبوك وامك دلعوكى انا هادبك وربيكى من اول وجديد

      حذف
  55. انا ليا أخ شديد جدا جدا جدا وانا عندي 22 سنة مرة اتأخرت برة البيت رجعت الساعة 12 أول ما دخلت وأنل لسة بلبسي قاللي اقعدي قعدت جابلي ترابيزة مدورة وقاللي مددي رجليكي قلتله ليه قاللي هاخلي رجلك تروح لوحدها بعد كدة قعدت اتحايل عليه واقوله ابوس ايدك ورجلك مفيش قاللي لو ربطلك رجلك هازرقهملك رحت مديت رجلي مدني أول عصاية نزلت رجلي وقعدت اتحايل عليه كان عصاية جامدة جدا قام جاب حبل وكتف رجليا وضربني 30 عصاية لكن دي مكنتش اخر مرة هاحكيلكم ايه حصل تاني

    ردحذف
    الردود
    1. أنا بحب جدا الضرب علي الطيز والغلط والحقنه والبوسه

      حذف
  56. انا مدام عندى 28 سنة متجوزة من سنة ونص تقريبا حكايتى بدات وانا فى المدرسة ،
    بصراحة كنت كسولة ومستواى العلمى منخفض فكنت باتعاقب كتير من المدرسين سواء بالتذنيب او الضرب بالعصاية ، لكن المديرة بتاعتنا كانت صعبة قوى وكل البنات تترعب منها وانا واحدة منهم طبعا ، لكن كل اللى حصل طول ايام الدراسة كوم واللى حصلى لما زوغت من المدرسة كوم تانى ، كنت فى تانية ثانوى ساعتها وهما فى المدرسة بيهتمو بالشهادات عشان سمعة المدرسة ، كان عندنا امتحان شهر ساعتها وقررت انى انزل من البيت وما روحش المدرسة لانى ما كنتش هاعرف احل حاجة وفعلا ما رحتش المدرسة اليوم ده ، اتفسحت شوية مع واحدة صاحبتى وروحت البيت فى نفس الميعاد ولكن من سوء حظى مدرس المادة اللى كان هيمتحنا شافنى وانا بلبس المدرسة وطبعا بلغ المديرة تانى يوم ولما سالتنى قلتلها انى كنت عيانة قوى وما قدرتش اتحرك من السرير فى اليوم ده طبعا ما صدقتنيش وبعتتلى استدعاء ولى امر واتاكدت انى كنت مزوغة وبلغت والدى طبعا باللى حصل وقالها عاقبيها براحتك ،
    تانى يوم الصبح ما دخلتش الفصل خدتنى من الطابور على مكتبها على طول وقد كان ، اصعب يوم فى حياتى الدراسية كلها : بعد ما دخلت وقفلت الباب ورايا اول حاجة لطشتنى حتة قلم على وشى وكان جامد قوى(كانت معروفة ان ايدها جامدة قوى) وقالتلى احنا اهم حاجة عندنا الاخلاق مش العلم وطبعا انتى عارفة اللى عملتيه وعشان كده هتتذنبى اليوم كله انهاردة بعد ما تتعاقبى على عملتك طبعا ،قالتلى كده وهى بتطلع الخرزانة من درج المكتب وتقولى افتحى ايدك هتضربى عشرين عصاية ، فتحت ايدى واتضربت اول عصايتين بس كانو جامدين قوى كانت بتضرب جامد وفى العصاية التالتة سحبت ايدى ، راحت لطشتنى على وشى بالقلم وقالتلى بعد كده اللى هتهيف بعصايتين زيادة وانا كنت بابكى ساعتها طبعا كنت باحاول اثبت ايدى على قد ما اقدر بس برضه كان غصب عنى باشيلها من قدام الخرزانة وهى نازلة ترن فى الهوا وطبعا العدد كان بيزيد كل مرة عصايتين ده غير الاقلام اللى كانت بتنزل على وشى فى كل مرة، هى كانتت بتتلككلى عشان تلطشنى بالقلم كانت ما بتصدق وتروح رازعانى بايدها على وشى ولما كنتت اتاخر فى فتح ايدى كانت بتنزل بالخرزانة على جسمى لغاية ما افتح ايدى ما كانتش بتدينى فرصة اخد نفسى حتى، كانت اول ما تضربنى عصاية وتلاقينى بادعك ايدى فى بعض تنزل بالخرزانة على جسمى فى اى حتة من اول دراعى من فوق لغاية رجلى مرورا بجسمى كله وطبعا ما كانتش بتتوصى فى قوة الخرزانة وهى نازلى على جسمى كان صوتها بيرن فى المدرسة كلها , فى الاخر وصل عدد الخرزانات اللى خدتها على ايدى 34 وطبعا اكتر منهم بكتير على جسمى كله ده غير الاقلام اللى كانت بتنزل على وشى بسبب ومن غير سبب ودى كانت اصعب حاجة فى الموضوع كله لانى كنت اول مرة انضرب على وشى ، وبعد ما خلصت ضرب قالتلى روحى اقفى وشك فى الحيطة وايديكى فوق طبعا نفذت بدون تفكير وخلتنى ابعد عن الحيطة شوية عشان ما اسندش ايدى عليها وخلتنى اشد ايدى على الاخر وهى مرفوعة وقالتلى هتقفى كده لاخر اليوم وياويلك يا سواد ليلك لو ايدك نزلت او حتى اترخت شوية او سندتيها على الحيطة
    وفعلا فضلت كده لاخر اليوم وطبعا هى كانت ورايا مستنيالى هفوة بس الحمد لله قدرت استحمل كده لغاية اخر اليوم اللى كان اصعب يوم فى حياتى رغم انى انضربت قبل كده كتير لكن ماكانش كده طبعا .
    رغم كل اللى حصل ده الا انى كنت باشتاق للضرب بعد كده وخصوصا انى قعدت فترة ما انضربش بعد كده لانى كنت ماشية زى الالف طبعا وكان نفسى اجرب انى اتعبط لانى ما جربتش العبط قبل كده لغاية لما اتجوزت
    ....... وللقصة بقية بعد ما اتجوزت ..........

    ردحذف
  57. ssss05 انا مستعد اتجوزك وح امدك واهريكى ضرب لو غلطتى و انا جاد جدا لو كنتى جادة ابعتى لى

    ردحذف
  58. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  59. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  60. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  61. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  62. البنتات المشاغبات والي عندهم استعداد يتعاقبو بالضرب على المؤخره يضفوني على السكايب louu-2222

    ردحذف
  63. انا بجد خايفة ومرعووووبة اخويا هيديني علقة مووووت علشان شافني مع واحد على كافيه بس والله بيحبني ومستني الظروف تحسن وهيتقدملي بس اخويا مبيرحمش وانا قلتلكم قبل كده انه مدني علشان اتاخرت برة بس مش عارفة هيعمل إيه المرة دي قولولي اعمل ايبببه ارجووووكم

    ردحذف
  64. انا كمان بحب الفقه

    ردحذف
  65. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  66. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  67. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  68. عاوزة حد يعاقبني

    ردحذف
  69. لو واحدة محتاجه حد يهتم بيها و لما تغلطي تتعاقبي انا موجود من القاهرة بس الموضوع يكون حقيقي و بإحترام عقاب فقط ماستر أمير

    ردحذف
  70. انا نفسي جدا اتمد واتعبط ونفسي اتجوز واحد كدا يعاقبني اما اغلط

    ردحذف
  71. لو في بنت من اسكندرية ممكن هي تعاقبني وانا اعاقبها

    ردحذف